Odpovědnost za vady výrobku

Doporučení:
  • před položením výrobku zkontrolujte požadovaný druh, množství a kvalitu zboží. Dodatečné reklamace nemusí být uznány.
  • vyskytnou-li se u výrobků viditelné reklamovatelné vady, musí být uplatněna reklamace před zpracováním výrobků – čili před položením. Reklamace takových vad po položení dlažby se neuznávají.
  • přesunováním poskládaných dlaždic na sobě se poškozuje povrch dlažby a jejich impregnace. Proto jsme nuceni zamítnout reklamace a náhrady vzniklé tímto způsobem zacházení.
  • reklamace se rovněž zamítají v případech, kdy povrch dlažby byl následně znehodnocen působením nevhodných chemických přípravků, ropných produktů a podobně.
  • výrobky při dlouhodobém skladování je nutno chránit před deštěm a znečištěním.
  • dlaždice vždy ukládat na výšku.
  • otevřené palety opět zakrýt a chránit před deštěm a vlhkostí. Fólii otevřít až před započetím pokládání. Tmavé okraje dlaždic jsou způsobeny vlhkostí a zmizí při správné pokládce dlaždic.

Uplatnění reklamace:

  • reklamaci vždy podávejte písemně (telefonické nebo ústní uplatnění reklamace není dostatečné)
  • při reklamaci je nutno předložit expediční štítek, který je umístěn na každé expedované paletě a dále sdělit termín dodávky reklamované dlažby
  • obraťte se na toho, kdo Vám dlažbu prodal
  • pořiďte si fotodokumentaci
  • reklamaci se budeme snažit vyřešit bez průtahů.
Veškeré zboží, které nebude pokládáno podle návodu a doporučení v tomto technickém listě, může utrpět škodu, jež nepodléhá naší záruce. Pozor! Vady vzniklé chybnou pokládkou nebudou uznány.
Bezpodmínečně se řiďte informacemi a návodem v technickém listě, který obdržíte na vyžádání u Vašeho prodejce nebo na internetové adrese: www.topteramo.cz

Start typing and press Enter to search